2de werkweek en 3de weekend - Reisverslag uit Pegões, Portugal van nick staalduinen - WaarBenJij.nu 2de werkweek en 3de weekend - Reisverslag uit Pegões, Portugal van nick staalduinen - WaarBenJij.nu

2de werkweek en 3de weekend

Door: nick van staalduinen

Blijf op de hoogte en volg nick

24 Mei 2015 | Portugal, Pegões

De 2de Werkweek.

De Maandag begon weer binnen in de moederplantkas. Ik mocht daar samen met een Portugees werken die totaal geen Engels sprak dus dat was best gezellig.. Ik moest in die kas de waterdruppelaars uit de plant halen en dan de planten op een deen zetten. Alleen ik was Waarschijnlijk een beetje allergies voor een van deze planten want, elke keer als ik moest niezen was het een stuk of 12 keer. Mijn ogen waaren ook aardig rood. De Dinsdag moest ik weer het zelfde doen alleen toen in de middag zei ik dat mijn allergie nogal erg werd en of ik even mijn opdrachten kon maken en dat mocht toen ook alleen als ik dan Zaterdag zou gaan werken. Woensdag kon ik weer terug die kas in. Alleen ik mocht nu met de snoeimachine de planten snoeien. Dat lukte wel aardig hoefte niet te niezen enzo. Donderdag moest ik de mestbakken met gemische zooi schoonmaken en daarna weer in de bakken nieuw mengsel gooien. Vrijdag was best simpel want ik moest de plantjes water geven en dat moest ik zaterdag ochtend ook doen.

3de weekend.

Vrijdag zijn we gewoon weze chille in de tosti bar en toen naar bed. Zaterdag gingen we bqqen bij jerry thuis. Was echt zo gezellig en hij heb een super groot huis met land. Daarna gingen we naar het hotel daar wou iedereen gelijk slapen terwijl ik en Sven nog uit wouden. Dus toen zijn sven en ik naar de strippers gegaan die naar een kroegje kwamen hier in het dorp ;))

Het eten.

Maandag: Cabenara
Dinsdag: Penne Pesto
Woensdag: Aardappels met sla en hamburger
Donderdag: dagje vrij tosti bar hebben we een tosti op
Vrijdag: Aardappels met sla en kip
Zaterdag: bqq bij jerry hebben ik en Jorben gedaan
Zondag: Broodje hamburger

Ik was mijn kabeltje kwijt voor de fotos hoop dat ik hem snel vind

  • 31 Mei 2015 - 22:06

    Frans:

    Ben ook benieuwd naar de foto's. Hopelijk vind je het kabeltje snel. Kook lekker door. Begrijp dat het goed gaat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nick

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 2273

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 07 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: