lisabon porto en pegoes feestweek - Reisverslag uit Pegões, Portugal van nick staalduinen - WaarBenJij.nu lisabon porto en pegoes feestweek - Reisverslag uit Pegões, Portugal van nick staalduinen - WaarBenJij.nu

lisabon porto en pegoes feestweek

Door: nick van staalduinen

Blijf op de hoogte en volg nick

20 Juni 2015 | Portugal, Pegões

Lissabon:

afgelopen weekend zijn we in Lissabon geweest met ons groepje en de zussen van Sven en Jorben. De rit was maar een uurtje en hadden een ruime bus. Toen we daar aan kwamen zijn we uit elkaar gegaan. Jor en Sven zijn met hun zus wat gaan doen en ik ben met Tom en Sem wat gaan doen. Eerst hebben we op een terrasje wat gegeten en gedronken. Daarna dachten we van een tour bus door de stad is misschien wel leuk. Op het begin was het best leuk maar we hadden geen idee dat het een rit werd van 2 en een half uur. Dus nadat we daarmee klaar waren zijn we Jorben gaan zoeken want zijn zus ging die avond al weer terug dus die ging dan met ons mee. Avond eten zijn we lekker naar de mc donalds gegaan. Er was daar ook een soort feestweek dus in alle straatjes was versiering en gezelligheid. Toen was het tijd om te slapen en tja we hadden omdat we maar een dagje gingen geen hotel toen hebben we maar met ze 5e in het busje geslapen. Zondag zijn we naar het stadion van Benfica geweest voor een stadion tour. Dat duurde 2 uur. daaarna zijn we nog bij de bekers van de club gekeken. Daarna hebben we Sven opgehaald en zijn we terug gegaan naar Pegoes.

Werk Week en Porto:

Nou mijn week begon fantastisch 2 dagen ziek thuis gezeten. Met de hoop dat ik snel beter werd want donderdag naar Porto. En inderdaad Woensdag gewoon weer de hele dag gewerkt. Donderdag zijn we om half 9 Naar van Schie gegaan om het busje weer op te halen. Toen een rit van 3 en een half uur naar Porto. Daar hebben we een rondleiding gehad in het bedrijf van Willem. Willem is een van de ouwe eigenaren van van Schie en heeft nu zijn eigen bedrijf. Na de rondleiding zijn we naar het hotel gegaan en hebben ingecheckt. Daarna hebben we heerlijk bij het strand gezeten en het water van de zee was heerlijk. Toen zijn we in de avond naar een Italiaans restaurantje geweest. In de avond zijn we zonder willem verder gegaan. We hebben dikke clubs gevonden en zijn weer door gegaan tot s'morgens vroeg. Toen de volgende dag zijn we weer naar het bedrijf geweest. Daar hebben we willem op gehaald en zijn we gaan lunchen. Daarna zijn we weer terug naar Pegoes gegaan. Daar hebben we tot 11 bij Willem thuis aan ze zwembad gezeten met een lekker drankje.

Eerste dag feestweek pegoes:

De eerste dag hier begon lekker laat omdat we bij Willem zaten. Er was alleen een podium waar een bandje speelde. Maar daar was eigenlijk niks aan Zaterdag gaat er voor de jongeren ergens een dj staan. En toen waar we op hadden gewacht was daar dan om 4 S'ochtends de stieren run. Er werden voor ons neus 2keer mensen vooooool geschept dat was zeer leuk om te zien. Hopelijk word het dan vanavond beter!

• 22 Juni 2015 - 14:31

Frans:

Wat een geweldige foto! Maar hoe moet ik die plaatsen? Hoe gaat het met koken? Ik hoor nog geen klachten dus ze zullen nog blij met je zijn. Nog maar even en je bent weer onderweg naar huis! Geniet er dus nog even van.

• 23 Juni 2015 - 22:59

Corine:

Echt een top foto Nick, ik kan niet wachten op de volgende 83!
    Was weer een zware week he?
    X je mamatjeeee