bijna terug wil nog nieeet - Reisverslag uit Pegões, Portugal van nick staalduinen - WaarBenJij.nu bijna terug wil nog nieeet - Reisverslag uit Pegões, Portugal van nick staalduinen - WaarBenJij.nu

bijna terug wil nog nieeet

Door: nick van staalduinen

Blijf op de hoogte en volg nick

27 Juni 2015 | Portugal, Pegões

De werk week:

De maandag begon wat minder ik moest met Jorben uit rijen planten de kleine tussen de kleine vandaan halen. Het was geen slecht werk ik vond alleen beetje saai. Dat heb ik Dinsdag ook nog gedaan dus niet echt een verandering. Maandag zijn we trouwens ook nog naar de stieren geweest. Was super dik de stieren werden de bar in geleid en wij stonden daar ook. Dat doen ze elk jaar als afsluiting de stieren in de bar gooien. Dus er stonden daar hooibalen iedereen die pakken en tegen de stieren aan duwen. Ik kon het ook niet laten dus ik ging ook met zon ding erachteraan rennen. Maar weer verder naar het werk. Woensdag mocht ik dan eindelijk het werk doen wat ik wild doen. Ik mocht met een soort hendel waar 14 planten op planten van het velt op de band zetten. Ik heb na 3 dagen dat doen toch wel aantal blaren op me hand en overal spier pijn maarja maakt niet uit want het werk vind ik super volgende week weeeeer!!! Dit weekend lekker simpel we gaan vandaag lekker aan het zwembad liggen. En in de avond gaat de Tosti bar weer open na verbouwing en daar kunnen wij als trouwe gasten niet ontbreken we gaan daar bbq en we gaan completely out of the map. en zondag lekker naar het strand met de auto.

  • 27 Juni 2015 - 15:37

    Caminofrans:

    Test

  • 27 Juni 2015 - 18:39

    Stefan Kleer:

    joeeeeeeee klinkt dik man! Is kelly niet meer bij jullie? zie foto's van haar op facebook dat ze alweer in NL is ofso.

    wanneer kom je terug?

    turk?

    joeeeeee

  • 28 Juni 2015 - 23:08

    Corine:

    Klinkt weer als een leuke week! Niks gegeten al die dagen? X

  • 29 Juni 2015 - 10:16

    Frans:

    Dat je zelfs blaren op je handen krijgt! Hard bezig dus. Hou het de laatste week gezellig en goeie reis terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nick

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 622
Totaal aantal bezoekers 2287

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 07 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: