4de werk week en 4de en weekend - Reisverslag uit Pegões, Portugal van nick staalduinen - WaarBenJij.nu 4de werk week en 4de en weekend - Reisverslag uit Pegões, Portugal van nick staalduinen - WaarBenJij.nu

4de werk week en 4de en weekend

Door: nick van staalduinen

Blijf op de hoogte en volg nick

06 Juni 2015 | Portugal, Pegões

Ja ik had het een beetje druk dus er is een weekje overheen gegaan.

week 4:

Maar deze week heb ik eindelijk lekker buiten gewerkt. Ik heb wel heel de week hetzelfde gedaan maar het was wel leuk. Op maandag mocht ik maaien dan ben je met zijn 2e bezig. De een die heeft een maai machine en de ander een bladblazer. Ik was degene die elke dag de bladblazer had. Maandag heb ik dus de hele dag gemaaid. En dinsdag mocht ik weer maaien in de ochtend en in de middag samen met Tom cleanen. Dat is de paden schoon maken die je hebt gemaaid. En ja derest van de week heb ik hetzelfde gedaan. De tijd ging niet echt snel maar het was opzich wel goed te doen. Het weer was wel heel lekker gewoon zonder shirt werken en lekker bruin worden:) Zelfs iets te bruin op me neus want daar ben ik nu aan het vervellen.

4de weekend:

Als ik terug kom in Nederland dan ga ik 2 weken later terug met me vrienden naar albufeira dus ik was blij dat we vorig weekend ook gingen met de jongens hier. Ik heb alvast een paar leuke clubs gezien. We hebben zaterdag ochtend een leuk hoteletje gevonden voor 50 euro dus we waren maar een 10tje pp kwijt. Alleen waaren we pas 7 uur thuis in de ochtend en 10 uur moesten we het huisje uit. Dusja we werden 2 uur wakker en moesten daarom 20 euro bij betalen. We kamen daardoor op 12 euro pp voor de nacht dus daar mogen we niet over klagen. De zondag hebben we nog lekker heel de dag aan het zwembad gelegen.

Koken:

Maandag: wraps met kip rijst en zoet gemaakt met ananas
Dinsdag: Aardappels met groente en hamburger
Woensdag: Macaroni cabonara
Donderdag: tosti bar tosti gegeten dus ik was vrij:)
Vrijdag: Aardappels met mix groenten en hamburger


  • 08 Juni 2015 - 23:05

    Stefan Kleer:

    joeeeee

    hoe kan ik jou bereiken behalve via dit haha.

    hebbie het naar je zin?

    weet niet of je het al wist maar het is officeel tussen J&R hahahha.

    noem ff iets met skype ofso.

    groet,

    gubby

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nick

Actief sinds 13 April 2015
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 2291

Voorgaande reizen:

09 Mei 2015 - 07 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: